Ga verder naar de inhoud
Icon Toolbox & Inspiratie

Sell The Sizzle - Not The Sausage!

Dit rapport van Futerra beschrijft de 'Sell The Sizzle'-formule voor overtuigende klimaatboodschappen die daadwerkelijk houding en gedrag veranderen. Het rapport is gebaseerd op diepgaand onderzoek voor de Britse overheid in 2011.

Coverbeeld (c) Futerra

Sell The Sizzle... What do you mean?

In de video hieronder legt Solitaire Townsend, chief solutionist en medeoprichter van Futerra, je uit waarom je beter het sissen en knetteren ('sizzle') van een worstje verkoopt, dan de worst zelf. En hoe we deze verkooptruc op klimaatcommunicatie kunnen toepassen.

Icon Toolbox & Inspiratie

Meer tools en inspiratie

Storytelling

Storytelling + 1

Wavemaker Story #6 - Isabelle Claes

Hoe kan je mensen meekrijgen in een regeneratieve mindset op reis? ViaVia Tourism Academy (VVTA) doet dat via trainingen en projecten voor…
Type
Wavemaker Stories
Taal
Nederlands +1
Storytelling + 1

Is het B1?

Om iedereen mee te krijgen in jouw klimaatcampagne, gebruik je best woorden die dan ook iedereen begrijpt. Want nee, niet iedereen weet wat…
Type
Website +1
Taal
Nederlands
Storytelling + 1

Wavemaker Story #4 - Lieven D'hont

Hoe kan je mensen stimuleren om meer (uit) te lenen, van grasmachine tot partytent? Daar zocht het online deelplatform Peerby een antwoord…
Type
Wavemaker Stories
Taal
Nederlands +1