6 tips voor inclusieve communicatie tegen voedselverspilling
Hoe bouw je een inclusieve communicatiecampagne om een diverse doelgroep mee te krijgen in de strijd tegen voedselverspilling?
Duik in de praktische zes tips die Hanan Challouki, experte inclusieve communicatie, deelde op het Food Waste Fest 2023 van FoodWIN.
Hanan Challouki is experte inclusieve communicatie en oprichtster van communicatiebureau Inclusified.
FoodWIN is het expertisecentrum binnen Rikolto dat zich inzet voor een wereld zonder voedselverspilling.
Meer tools en inspiratie
Iedereen mee
Iedereen mee + 1
The Low Carbon Lifestyles Wheel
Futerra en BEworks bundelden de krachten en publiceerden dit Low Carbon Lifestyles Wheel, met de steun van World Business Council for…
Type
Tool
Taal
Engels
Iedereen mee + 2
Masterclasses Koen Thewissen
Koen Thewissen is de communicatiestrateeg achter weareDaniel en stond mee aan de wieg van The Good Wave. In een reeks van 7 video's legt…
Type
Video
Taal
Frans +1
Iedereen mee + 1
Klimaatcontroverses? Tijd voor dialoog!
Klimaatcontroverses? Tijd voor dialoog! is een methodiek om dialoog over duurzaamheid te stimuleren bij leerlingen, ontwikkeld door de…
Type
Tool +1
Taal
Frans +1