6 tips voor inclusieve communicatie tegen voedselverspilling
Hoe bouw je een inclusieve communicatiecampagne om een diverse doelgroep mee te krijgen in de strijd tegen voedselverspilling?
Duik in de praktische zes tips die Hanan Challouki, experte inclusieve communicatie, deelde op het Food Waste Fest 2023 van FoodWIN.
Hanan Challouki is experte inclusieve communicatie en oprichtster van communicatiebureau Inclusified.
FoodWIN is het expertisecentrum binnen Rikolto dat zich inzet voor een wereld zonder voedselverspilling.
Meer tools en inspiratie
Iedereen mee
Iedereen mee + 1
Is het B1?
Om iedereen mee te krijgen in jouw klimaatcampagne, gebruik je best woorden die dan ook iedereen begrijpt. Want nee, niet iedereen weet wat…
Type
Website +1
Taal
Nederlands
Iedereen mee
Wavemaker Story #5 - Olivier Bouche
De meest veerkrachtige bedrijven zijn niet de meest performante, maar de meest robuuste. Dat zegt Olivier Bouche, die bedrijven ondersteunt…
Type
Wavemaker Stories
Taal
Frans +1
Iedereen mee + 2
Wavemaker Story #3 - Louise-Amélie Cougnon
Waarschuwingen en oplossingen voor de klimaatcrisis zijn er genoeg. Toch gaat de transitie (te) langzaam. Twee studies van de UCLouvain…
Type
Wavemaker Stories
Taal
Frans +1