6 tips voor inclusieve communicatie tegen voedselverspilling
Hoe bouw je een inclusieve communicatiecampagne om een diverse doelgroep mee te krijgen in de strijd tegen voedselverspilling?
Duik in de praktische zes tips die Hanan Challouki, experte inclusieve communicatie, deelde op het Food Waste Fest 2023 van FoodWIN.
Hanan Challouki is experte inclusieve communicatie en oprichtster van communicatiebureau Inclusified.
FoodWIN is het expertisecentrum binnen Rikolto dat zich inzet voor een wereld zonder voedselverspilling.
Meer tools en inspiratie
Iedereen mee
Iedereen mee + 1
Klimaatcontroverses? Tijd voor dialoog!
Klimaatcontroverses? Tijd voor dialoog! is een methodiek om dialoog over duurzaamheid te stimuleren bij leerlingen, ontwikkeld door de…
Type
Tool +1
Taal
Frans +1
Iedereen mee
Wavemaker sessie Burgerparticipatie
Tijdens de Wavemaker sessie Burgerparticipatie van 30 april 2024 in Leuven kwam Ewoud Monbaliu ons vertellen over hoe je mensen meekrijgt…
Type
Wavemaker sessie materiaal
Taal
Nederlands
Iedereen mee + 2
Welke taal doet mensen meer plantaardig eten?
Consumenten voelen heel wat drempels om meer plantaardig te eten en vlees of vis nu en dan over te slaan. Hoe help je hen daar voorbij, met…
Type
Artikel
Taal
Nederlands