Four Forces-model
Wat is het huidige gedrag van je doelgroep, en naar welk nieuw gedrag wil je hen laten overgaan? Welke hindernissen kunnen zij daarbij ervaren?
Aan de hand van dit 'Four Forces'-model kom je meer te weten over je doelgroep en denk je na over hoe je gedragsverandering kan bereiken.
Bron: weareDaniel.com
Meer tools en inspiratie
Contextcreatie
Contextcreatie + 2
Wavemaker Story #3 - Louise-Amélie Cougnon
Waarschuwingen en oplossingen voor de klimaatcrisis zijn er genoeg. Toch gaat de transitie (te) langzaam. Twee studies van de UCLouvain…
Type
Wavemaker Stories
Taal
Frans +1
Contextcreatie + 2
Regenerative System Thinking: een methode om intentie om te zetten in actie
Met Regenerative System Thinking stelt Kasper Benjamin Reimer Bjørkskov een innovatieve aanpak voor: inzichten in klimaatproblemen te…
Type
Tool
Taal
Engels
Contextcreatie
Catalogus van klimaatwetenschappers en -experts in België
De catalogus van het Belgian Climat Center centraliseert informatie over klimaatwetenschappers die werken aan universiteiten, Federale…
Type
Website
Taal
Frans +2