Four Forces-model
Wat is het huidige gedrag van je doelgroep, en naar welk nieuw gedrag wil je hen laten overgaan? Welke hindernissen kunnen zij daarbij ervaren?
Aan de hand van dit 'Four Forces'-model kom je meer te weten over je doelgroep en denk je na over hoe je gedragsverandering kan bereiken.
Bron: weareDaniel.com
Meer tools en inspiratie
Contextcreatie
Contextcreatie + 1
Klimaatcontroverses? Tijd voor dialoog!
Klimaatcontroverses? Tijd voor dialoog! is een methodiek om dialoog over duurzaamheid te stimuleren bij leerlingen, ontwikkeld door de…
Type
Tool +1
Taal
Frans +1
Contextcreatie
The Green Nudges Collection
Website met uitermate inspirerende voorbeelden over ‘green nudges’ die werken.
Type
Website
Taal
Engels
Contextcreatie
Sociale normen: verkenningstool
Deze tool maakt het mogelijk om sociale normen te verkennen en er gerichter rond te werken.
Type
Handleiding
Taal
Frans +1